ПРИРОДА И ДРУШТВО
ПРИРОДА
И ДРУШТВО 2 ЧАСА НЕДЕЉНО 4.РАЗРЕД СЕПТЕМБАР
РЕДНИ БРОЈ
ЧАСА
|
НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА
|
ТИП
ЧАСА
|
ОБЛИК
РАДА
|
НАСТАВНЕ МЕТОДЕ
|
НАСТАВНА
СРЕДСТВА
|
КОРЕЛАЦИЈА
|
СТАНДАРДИ
|
НАСТАВНА ТЕМА: ТИ СИ ДЕО ГРУПЕ
|
|||||||
1
|
Како се
понашамо у одељењу. Правила понашања у одељењу
|
Уводни
час
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска
|
1.5.1.; 1.5.2.; 2.5.2.; 3.5.2.
|
|
2
|
Дечја
права. Тимски рад и моје учешће у тимском раду
|
Обрада
и утврђивање
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Радна свеска, Буквар дечијих права
|
1.5.1.; 1.5.2.; 2.5.2.; 3.5.2.
|
|
РЕДНИ БРОЈ
ЧАСА
|
НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА
|
ТИП
ЧАСА
|
ОБЛИК
РАДА
|
НАСТАВНЕ МЕТОДЕ
|
НАСТАВНА
СРЕДСТВА
|
КОРЕЛАЦИЈА
|
СТАНДАРДИ
|
НАСТАВНА ТЕМА: СУСРЕТ С ПРИРОДОМ
|
|||||||
3
|
Шта је
природа
|
Oбрада и утврђивање
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље
|
1.1.2., 1.1.4., 1.1.5.,
1.1.6.,1.5.4., 1.5.5.,
|
|
4
|
Царство
биљака
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, песме о биљкама
|
Српски језик
|
1.1.2., 1.1.4., 1.1.5.,
1.1.6.,1.5.4., 1.5.5.,
|
5
|
Листопадне
и четинарске шуме
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска
|
1.1.2., 1.1.4., 1.1.5.,
1.1.6.,1.5.4., 1.5.5.,
|
|
6
|
Царство
биљака. Лековито биље
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, кесица чаја
|
1.1.2., 1.1.4., 1.1.5.,
1.1.6.,1.5.4., 1.5.5.,
|
|
7
|
Царство
биљака. Култивисано биље
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, поврће, воће, зачини
|
1.1.2., 1.1.4., 1.1.5.,
1.1.6.,1.5.4., 1.5.5., 2.1.1., 2.1.2.,
2.1.5
|
|
8
|
Царство
животиња
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, песма Био једном један лав, разне књиге о животињама
|
Српски језик
|
1.1.2., 1.1.4., 1.1.5.,
1.1.6.,1.5.4., 1.5.5., 2.1.1., 2.1.2.,
2.1.5
ОКТОБАР
|
9
|
Прилагођеност
животиња животним условима
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, музички CD
|
Музичка култура
|
1.1.2., 1.1.4., 1.1.5.,
1.1.6.,1.5.4., 1.5.5., 2.1.1., 2.1.2.,
2.1.5
|
10
|
Царство
животиња. Домаће животиње
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, илустрације животиња
|
Ликовна култура
|
1.1.2., 1.1.4., 1.1.5.,
1.1.6.,1.5.4., 1.5.5., 2.1.1., 2.1.2.,
2.1.5
|
11
|
Шта
знамо о животињама
|
Утврђивање
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Научнопопуларни
филм (CD), уџбеник
|
Чувари природе
|
1.1.2., 1.1.4., 1.1.5.,
1.1.6.,1.5.4., 1.5.5., 2.1.1., 2.1.2.,
2.1.5
|
12
|
Човек –
део природе
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник, радна свеска
|
1.1.2., 1.1.4., 1.1.5.,
1.1.6.,1.5.4., 1.5.5., 2.1.1., 2.1.2.,
2.1.5., 3.1.1., 3.1.2.
|
|
13
|
Човек.
Здрав живот
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, песма Умивао се један дечко
|
1.1.2., 1.1.4., 1.1.5.,
1.1.6.,1.5.4., 1.5.5., 2.1.1., 2.1.2.,
2.1.5., 3.1.1., 3.1.2.
|
|
14
|
Сети се
шта смо научили
|
Систематизација
и провера знања
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник, радна
свеска, наставни
листић
|
1.1.2., 1.1.4., 1.1.5.,
1.1.6.,1.5.4., 1.5.5., 2.1.1., 2.1.2.,
2.1.5., 3.1.1., 3.1.2.
|
|
РЕДНИ БРОЈ
ЧАСА
|
НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА
|
ТИП
ЧАСА
|
ОБЛИК
РАДА
|
НАСТАВНЕ МЕТОДЕ
|
НАСТАВНА
СРЕДСТВА
|
КОРЕЛАЦИЈА
|
СТАНДАРДИ
|
НАСТАВНА ТЕМА: МОЈА ДОМОВИНА СРБИЈА
|
|||||||
15
|
Моја
домовина је део света. Држава Србија
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, карта
Србије
|
1.6.3., 2.5.1., 2.5.2., 2.4.4.
|
|
16
|
Држава
Србија
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту, демонстративна
|
Уџбеник,
радна свеска, карта Србије
|
1.6.3., 2.5.1., 2.5.2., 2.4.4.
|
|
17
|
Становништво
Србије
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, карта
Србије
|
1.6.3., 2.5.1., 2.5.2., 2.4.4.
НОВЕМБАР
|
|
18
|
Симболи
Србије. Основни подаци о Београду
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, химна Србије (CD), застава Србије
|
1.6.3., 2.5.1., 2.5.2., 2.4.4.
|
|
19
|
Географски положај Србије
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник, радна свеска, карта Србије
|
1.6.3., 2.5.1., 2.5.2., 2.4.4.
|
|
20
|
Моја
домовина Србија
|
Систематизација
и провера знања
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Наставни
листић
|
1.6.3., 2.5.1., 2.5.2., 2.4.4.
|
|
РЕДНИ БРОЈ
ЧАСА
|
НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА
|
ТИП
ЧАСА
|
ОБЛИК
РАДА
|
НАСТАВНЕ МЕТОДЕ
|
НАСТАВНА
СРЕДСТВА
|
КОРЕЛАЦИЈА
|
СТАНДАРДИ
|
НАСТАВНА ТЕМА: ПРИРОДНЕ ОДЛИКЕ И БОГАТСТВА
СРБИЈЕ
|
|||||||
21
|
Рељеф
Србије
|
Обрада
и утврђивање
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, карта
Србије, разгледнице, видео-запис
|
1.6.1., 2.4.4., 2.6.1.,
2.6.2., 2.6.3., 3..4.1.
|
|
22
|
Клима
Србије
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, карта
Србије
|
1.6.1., 2.4.4., 2.6.1.,
2.6.2., 2.6.3., 3..4.1.
|
|
23
|
Клима
Србије
|
Уџбеник,
Приручник за учитеље, карта Србије
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, карта Србије
|
1.6.1., 2.4.4., 2.6.1.,
2.6.2., 2.6.3., 3..4.1.
|
|
24
|
Воде
Србије
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, карта
Србије
|
1.6.1., 2.4.4., 2.6.1.,
2.6.2., 2.6.3., 3..4.1.
|
|
25
|
Земљиште
Србије
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, карта
Србије
|
1.6.1., 2.4.4., 2.6.1.,
2.6.2., 2.6.3., 3..4.1.
ДЕЦЕМБАР
|
|
26
|
Сети се
шта смо научили
|
Утврђивање
и систематизација
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник,
радна свеска, карта
Србије
|
1.6.1., 2.4.4., 2.6.1.,
2.6.2., 2.6.3., 3..4.1.
|
|
РЕДНИ БРОЈ
ЧАСА
|
НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА
|
ТИП
ЧАСА
|
ОБЛИК
РАДА
|
НАСТАВНЕ МЕТОДЕ
|
НАСТАВНА
СРЕДСТВА
|
КОРЕЛАЦИЈА
|
СТАНДАРДИ
|
НАСТАВНА ТЕМА: НИЗИЈСКА И БРДСКО-ПЛАНИНСКА ОБЛАСТ
СРБИЈЕ
|
|||||||
27
|
Рељеф
низијске области Србије
|
Обрада
и утврђивање
|
Фронтални,
индивидуални, групни
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник,
радна свеска, карта Србије, пластелин
|
2.1.5., 2.1.6., 2.4.4., 2.5.3.,
2.6.1., 2.6.2., , 2.6.3.
|
|
28
|
Клима и
воде низије
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални, групни
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, карта
Србије, пластелин
|
2.1.5., 2.1.6., 2.4.4., 2.5.3.,
2.6.1., 2.6.2., , 2.6.3.
|
|
29
|
Биљни и
животињски свет низија
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални, групни
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, музички CD, колаж папир
|
Музичка култура, Ликовна култура
|
2.1.5., 2.1.6., 2.4.4., 2.5.3.,
2.6.1., 2.6.2., , 2.6.3.
|
30
|
Пољопривреда.
Привреда
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални, групни
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, пластелин
|
Ликовна култура
|
2.1.5., 2.1.6., 2.4.4., 2.5.3.,
2.6.1., 2.6.2., , 2.6.3.
|
31
|
Рељеф и
клима брдско-планинске области Србије
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални, групни
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, карта
Србије, пластелин
|
Ликовна култура
|
2.1.5., 2.1.6., 2.4.4., 2.5.3.,
2.6.1., 2.6.2., , 2.6.3.
|
32
|
Воде у
брдско-планинској области
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални, групни
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, карта
Србије, пластелин
|
Ликовна култура
|
2.1.5., 2.1.6., 2.4.4., 2.5.3.,
2.6.1., 2.6.2., , 2.6.3.
|
33
|
Земљиште,
биљни и животињски свет
|
Ликовна култура
|
Фронтални,
индивидуални, групни
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, карта
Србије, пластелин
|
Ликовна култура
|
2.1.5., 2.1.6., 2.4.4., 2.5.3.,
2.6.1., 2.6.2., , 2.6.3.
ЈАНУАР
|
34
|
Пољопривреда.
Привреда
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални, групни
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, карта
Србије, пластелин
|
Ликовна култура
|
2.1.5., 2.1.6., 2.4.4., 2.5.3.,
2.6.1., 2.6.2., , 2.6.3.
|
35
|
Сети се
шта смо научили
|
Утврђивање
и систематизација
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље
|
2.1.5., 2.1.6., 2.4.4., 2.5.3.,
2.6.1., 2.6.2., , 2.6.3.
|
|
РЕДНИ БРОЈ
ЧАСА
|
НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА
|
ТИП
ЧАСА
|
ОБЛИК
РАДА
|
НАСТАВНЕ МЕТОДЕ
|
НАСТАВНА
СРЕДСТВА
|
КОРЕЛАЦИЈА
|
СТАНДАРДИ
|
НАСТАВНА ТЕМА: ЧОВЕК И ПРИРОДА
|
|||||||
36
|
Човек и
енергија
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље
|
Чувари природе
|
1.2.1., 1.2.2., 1.2.3.,
2.2.1., 2.2.2., 2.2.3., 2.2.4.
|
37
|
Необновљиви извори енергије
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник, радна свеска
|
Чувари природе
|
1.2.1., 1.2.2., 1.2.3.,
2.2.1., 2.2.2., 2.2.3., 2.2.4.
ФЕБРУАР
|
38
|
Обновљиви извори
енергије
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, материјал
за израду ветрењаче – дрво, папир...
|
Чувари природе,
Ликовна култура
|
1.2.1., 1.2.2., 1.2.3.,
2.2.1., 2.2.2., 2.2.3., 2.2.4.
|
39
|
Човек и
природна богатства
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник, радна свеска
|
Чувари природе
|
1.2.1., 1.2.2., 1.2.3.,
2.2.1., 2.2.2., 2.2.3., 2.2.4.
|
40
|
Човек и
живи свет
|
Утврђивање
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник
|
Чувари природе
|
1.2.1., 1.2.2., 1.2.3.,
2.2.1., 2.2.2., 2.2.3., 2.2.4.
|
41
|
Сети се
шта смо научили
|
Обнављање
и систематизација
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбењник, радна
свеска, ученички
радови
|
Ликовна култура
|
1.2.1., 1.2.2., 1.2.3.,
2.2.1., 2.2.2., 2.2.3., 2.2.4.
|
РЕДНИ БРОЈ
ЧАСА
|
НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА
|
ТИП
ЧАСА
|
ОБЛИК
РАДА
|
НАСТАВНЕ МЕТОДЕ
|
НАСТАВНА
СРЕДСТВА
|
КОРЕЛАЦИЈА
|
СТАНДАРДИ
|
НАСТАВНА ТЕМА: ИСТРАЖУЈЕМО ПРИРОДНЕ ПОЈАВЕ
|
|||||||
42
|
Како се испитују природне појаве
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад, демонстративна
|
Уџбеник, радна свеска
|
1..4.1., 2.4.1.
|
|
43
|
Кретање
тела
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту, демонстративна
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље
|
1..4.1., 2.4.1.
|
|
44
|
Пређени
пут при клизању и котрљању
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални, у пару
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад, демонстративна
|
Уџбеник,
радна свеска, материјал и средства за извођење
огледа
|
1..4.1., 2.4.1.
|
|
45
|
Падање
тела
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад, демонстративна
|
Уџбеник,
радна свеска, материјал и средства за извођење
огледа
|
1..4.1., 2.4.1.
МАРТ
|
|
46
|
Клатно.
Звук
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални, у паровима
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад, демонстративна
|
Уџбеник,
радна свеска, материјал и средства за извођење
огледа
|
1..4.1., 2.4.1.
|
|
47
|
Сети се
шта смо научили
|
Утврђивање
и систематизација
|
Фронтални,
индивидуални, групни
|
Вербална,
рад на тексту, игровне активности
|
Уџбеник, радна
свеска, лопте,
пластичне кутије, столице
|
Физичко васпитање
|
1..4.1., 2.4.1.
|
РЕДНИ БРОЈ
ЧАСА
|
НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА
|
ТИП
ЧАСА
|
ОБЛИК
РАДА
|
НАСТАВНЕ МЕТОДЕ
|
НАСТАВНА
СРЕДСТВА
|
КОРЕЛАЦИЈА
|
СТАНДАРДИ
|
НАСТАВНА ТЕМА: ИСПИТИВАЊЕ МАТЕРИЈАЛА
|
|||||||
48
|
Особине
материјала. Топлотна својства. Преношење топлоте
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту, демонстративна
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље
|
1.3.4., 1.3.5., 1.3.6.,
1.5.4., 2.3.3., 2.3.4., 2.3.6., 2.4.2., 3.3.2
|
|
49
|
Електрична
својства материјала
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад, демонстративна
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, материјали
и опрема потребни за извођење огледа
|
1.3.4., 1.3.5., 1.3.6.,
1.5.4., 2.3.3., 2.3.4., 2.3.6., 2.4.2., 3.3.2
|
|
50
|
Магнетна
својства материјала
|
Обрада
и утврђивање
|
Фронтални,
индивидуални, групни
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад, демонстративна
|
Уџбеник,
радна свеска, материјали и средства за
извођење огледа
|
1.3.4., 1.3.5., 1.3.6.,
1.5.4., 2.3.3., 2.3.4., 2.3.6., 2.4.2., 3.3.2
|
|
51
|
Светлосна
пропустљивост материјала
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални, групни
|
Вербална,
рад на тексту, демонстративна
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, материјали и средства за извођење огледа
|
1.3.4., 1.3.5., 1.3.6.,
1.5.4., 2.3.3., 2.3.4., 2.3.6., 2.4.2., 3.3.2
|
|
52
|
Смеше. Раздвајање састојака смеше
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални, групни
|
Вербална,
рад на тексту, практичан рад, демонстративна
|
Уџбеник,
радна свеска, материјали и средства за
извођење огледа
|
1.3.4., 1.3.5., 1.3.6.,
1.5.4., 2.3.3., 2.3.4., 2.3.6., 2.4.2., 3.3.2
|
|
53
|
Повратне
и неповратне промене материјала
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту, демонстративна
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље, разни
материјали и предмети
|
1.3.4., 1.3.5., 1.3.6.,
1.5.4., 2.3.3., 2.3.4., 2.3.6., 2.4.2., 3.3.2
АПРИЛ
|
|
54
|
Запаљиви
материјали
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални, групни
|
Вербална,
рад на тексту, истраживачки рад
|
Уџбеник, радна свеска
|
Ликовна култура
|
1.3.4., 1.3.5., 1.3.6.,
1.5.4., 2.3.3., 2.3.4., 2.3.6., 2.4.2., 3.3.2
|
55
|
Сети се
шта смо научили
|
Систематизација
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Ученички
радови, уџбеник, радна свеска
|
1.3.4., 1.3.5., 1.3.6.,
1.5.4., 2.3.3., 2.3.4., 2.3.6., 2.4.2., 3.3.2
|
|
РЕДНИ БРОЈ
ЧАСА
|
НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА
|
ТИП
ЧАСА
|
ОБЛИК
РАДА
|
НАСТАВНЕ МЕТОДЕ
|
НАСТАВНА
СРЕДСТВА
|
КОРЕЛАЦИЈА
|
СТАНДАРДИ
|
НАСТАВНА ТЕМА: ОСВРТ УНАЗАД - ПРОШЛОСТ
|
|||||||
56
|
Увод у
тему. Како се некад живело
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, приручник за учитеље
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
|
57
|
Лента
времена
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник, радна свеска
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
|
58
|
Србија
у прошлости
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
песма Шта су између осталог радили
Стари Словени
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
|
59
|
Стефан
Немања. Свети Сава и Стефан
Првовенчани
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
приручник за учитеље
|
Српски језик
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
60
|
Династија
Немањића
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник
|
Српски језик, Ликовна култура
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
МАЈ
|
61
|
Живот
сељака и властеле у држави Немањића
|
Утврђивање
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
радна свеска, ученички радови
|
Српски језик
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
62
|
Распад
српског царства
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
епске народне песме
|
Српски језик
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
63
|
Деспот
Стефан Лазаревић. Деспот Ђурађ Бранковић и пад Србије
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник, радна свеска
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
|
64
|
Живот у Турском царству. Хајдуци и ускоци. Сеоба Срба
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
епске народне песме
|
Српски језик
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
65
|
Први и
Други српски устанак
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
епске народне песме
|
Српски језик
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
66
|
Први и
Други српски устанак
|
Утврђивање и
провера знања
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална
|
Епизоде
ТВ серије „Вук Караџић“ (CD)
|
Српски језик
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
67
|
Живот у
Србији у време кнеза Милоша
|
Утврђивање
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
ученички радови, радна свеска
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
|
68
|
Кнез
Михаило Обреновић. Србија постаје независна држава
|
Утврђивање
и обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник, радна свеска
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
ЈУН
|
|
69
|
Први
светски рат. Стварање Краљевине Југославије
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник,
музички CD
|
Музичка култура
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
70
|
Други
светски рат. Стварање нове Југославије
|
Обрада
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
|
71
|
Србија
је део света
|
Утврђивање
и провера знања
|
Фронтални,
индивидуални
|
Вербална,
рад на тексту
|
Уџбеник, радна свеска
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
|
72
|
Сети се
шта смо научили током четвртог разреда
|
Утврђивање
|
Према
избору учитеља
|
Према
избору учитеља
|
1.4.4., 1.6.5., 1.6.6.,
2.6.4., 2.6.5., 2.6.6., 2.6.7., 3.6.1., 2.4.5.
|
Нема коментара:
Постави коментар